YINE BOMBA GIBI GELIYORUZ!

Eski Yardim Blogu geri dönüyor!

Sitemi yeni actigimda bundan 3 yil gibi, hersey yeni geliyordu nasil büyütücem dertleri vardi tabiki Tasarim ayri bir dert, Web Tasarim gibi Okullarada gitmedim Internetten arasitirip biseyler yapmistim. Bir Sitemiz patlayarak günde 2 Bine kada kisi tikliyordu. Ondan sonra zamanim olmadi paylasim yapamadim öylecek durdu su anda sitemisin visiti +2Milyon!

Bomba gibi geliyoruzun arkasi böyle: Actim Bloggeri baktim 70 kisi girmis siteyi, dedim böyle olmaz tasarim yeni paylasimlar herseyi Profesyonel bir sekilde sunucam dedim simdi sitemiz böyle hale geldi 2-3 saat süren tasarim, paylasimlar diyerek yine eski haline getirme cabasindayim. Evet siteyi kendi basima yürütüyorum. AS

Bu isi karsiliksiz, seve seve yapiyorum ve bu böyle devam edecek hic bir zaman reklam sitemizde yer almayacaktir. YARDIM BLOGU SAHIBI YAZARI AKIN.S

0 Yorumlar