Fifa 2013 Full Sorunsuz Tek Link İndir



Pes 2013 gibi Fifa 2013'ü de tek link ilk yayınlayan sitelerden biri olmaktan onur duyuyoruz.

Daha önce birçok sitede fifa 13 full indir gibi yayınlar görmüş olabilirsiniz ama hepsinin fos, çöp olduğu bir gerçekti, çoğu site sırf ziyaretçi çekmek uğruna böyle şeyler yapabiliyor. Fakat Fifa 2013 bu yazıyı yazdığımız andan 50 dakika önce kırıldı. Bizde sizler için sorunsuz indirme paylaşmını hazırladık.

Oyun hakkında pek bilgi vermeye gerek yok çünkü bu yayına gelen çoğu kişi fifa serisinin farkında ve amaç indirmek olduğundan yayını uzatmadan indirme linklerine ve tek tıkla indirme kolaylığının anlatımına getirmek istiyorum.

İndireceğimiz oyunun boyutu 6.42 GB ve sıkıştırılmış bir iso dosyasıdır.

Minumum Sistem Özellikleri;


  • İşlemci: Intel Core2Duo 2.4 GHz yada Eşdeğer AMD
  • Memory/RAM: 2 GB 
  • Ekran Kartı: 256 MB
  • Hard Disk Boş Alan: 5 GB
  • Operating System: Windows XP / Vista / 7

Oyun içi görüntü:



HATA YADA SORULARINIZ ICIN GRUBUMUZA BEKLERIZ, ANINDA YARDIM EDIYORUZ!
https://www.facebook.com/groups/yardimblogu/

Gelelelim İndirmeye.



Gerekenler:

Fifa 2013' ü tek linkte indireceğiz. İndirdiğimiz link sıkıştırılmış bir rar dosyasıdır. Çıkartmak için gereken program: Winrar.

İnen dosya bir iso dosyasıdır. Dosyayı açmamız için kullanacağımız program: Daemon Tools Lite
Tek Link (Torrent) Alternatif: http://uploaded.net/file/ocjny2xy




İster Tek Link İndir:



  Fifa 2013 Full Tek Link İndir   


Adım Adım  Fifa 2013  İndirme


1- İnen "Fifa 2013 - Full - S.O -" dosyasına sağ tıklayın ve buraya çıkart deyin.

2- Çıkan klasördeki "-Fifa 2013.iso" dosyasını daemon tools lite aracılığıyla açıyoruz.

3- Setup'a tıklıyoruz ve yüklememiz başlıyor.




Şahsen denedim arkadaşlar yani herhangi bir sorun bulunmamaktadır. Bu konu her zaman günceldir. Gönül rahatlığıyla indirebilirsiniz. Herhangi bir sorun yaşarsanız yorum bırakarak sorun en kısa zamanda yanıtlamaya çalışırım.

Yorum  bırakarak ya da bu yayını sosyal medya üzerinden paylaşarak katkıda bulunabilirsiniz.


                                                                                   
                           Sizler icin artık Blogger Takas Facebook sayfası acılmıştır!


Şimdi sizde Facebook Blogger Takas sayfamızı Begenin sizde Blogger/BLog sitelerinizi Takas yapın..

                                         

15 Yorumlar

  1. oyunu 2 part olan secenekden indirdim deamon tools fln onları hallettim crack de attım fifa2013.exe ye tıklıom ilk simge gelio sora bi siyah ekran cıkıo ama oyn açılmıo 25 dk beklediğim bile oldu açılmıo çok denedim oyunu silip tekrar kurdum ama durum bu :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEK LINK BURADA INDIRIN SONRA DAEMONT LA BASLATIN SORUNSUZ CALISIR..
      http://turbobit.net/6swptxegeoe6.html

      Sil
  2. çalışıyor problem yok eline sağlık kardesim.programın içindeki direct x i kurun .ekran kartınızı güncelleyin tamamdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEK LINK BURADA INDIRIN SONRA DAEMONT LA BASLATIN SORUNSUZ CALISIR..
      http://turbobit.net/6swptxegeoe6.html

      Sil
  3. YA BEYLER BEN KURUYORUM MAAÇA BAŞLIYORUM SAHA SİYAH OLUYOR YARDIM EDİN DELİRİCEM !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEK LINK BURADA INDIRIN SONRA DAEMONT LA BASLATIN SORUNSUZ CALISIR..
      http://turbobit.net/6swptxegeoe6.html

      Sil
  4. hocam selamlar,
    oncelikle emeginize saglik. oyunu indirdim rar dosyasindan cikardim su an sizin video.da anlatildigi gibi bir klasorum yok, benim klasorde
    Crack
    Game
    Autorun
    Installer
    Installerdata

    seklinde 5 adet dosya var. ben bunlardan hic birini daemon tolls lite programina atamiyorum cunku hic biri .iso formatinda degil. yardimci olursaniz sevinirim.Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEK LINK BURADA INDIRIN SONRA DAEMONT LA BASLATIN SORUNSUZ CALISIR..
      http://turbobit.net/6swptxegeoe6.html

      Sil
  5. çalısmıyo 10 tane dosya indirdi muratın dedigi gibi saçma sapan seyler war

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEK LINK BURADA INDIRIN SONRA DAEMONT LA BASLATIN SORUNSUZ CALISIR..
      http://turbobit.net/6swptxegeoe6.html

      Sil
  6. TEK LINK BURADA INDIRIN SONRA DAEMONT LA BASLATIN SORUNSUZ CALISIR..
    http://turbobit.net/6swptxegeoe6.html

    YanıtlaSil
  7. bu tek link ten ucretsiz kac saatte iner hocam allah askina:) turbobit en yavas sitelerden biri torrent filan yokmuydu:) biliyorum cok oluyoruz emek veriyosunuz ama yardimci olsaniz da su isi halletsek super olur. tesekkurler

    YanıtlaSil
  8. Fifa 2013 - Full - S.O - bu sisimde hiç bir şey yok. FF13.INTRNL-RD.rar iniyor çıkarıyorum demon tools da da dosya boş görünüyor açmıyor. yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek link indirdim ayrıca. çıkarınca FIFA.13.INTERNAL-RELOADED diye dosya çıktı içinde crak ve bi çok rld-fifa13 adlı dosya var ama deamon tools ta dosya boş. açmıyor

      Sil
  9. BILGINIZE ORDAKI DOSYALARI TEKER TEKER INDIRIN
    1 DOSYAYI TIKLAYIN INDIRIN SONRA KENDISI UYARI GELIR 2 DOSYAYI INDIRMENIZ ICIN INUDA INDIRIN SORUNSUZ CALISIR

    YanıtlaSil